2015. július 19., vasárnap

Köszönet + új blog

Nem is tudom hol kezdjem! 
A blogon az Epilógus után plusz két olvasóval bővült, ami számomra egész furcsa jelenség volt, de majd kiugrottam a bőrömből! Fogalmam sincsen, hogyan köszönhetném meg nektek!
Az Epilógushoz írt kommentek, hihetetlenül jól estek és hihetetlen boldoggá tett, hogy olvasnátok tölem egy másik történetett is!
Hát, ez is elérkezett! Tegnap, 2015. 07.18-án megnyitotta kapuit a

Run Away című Harry Styles Fanfictionom!


Köszönöm szépen mindenkinek aki velem tartott és olvasta Hope és Harry történetét. Talán, mondhatom, hogy kissé elérzékenyültem így az utolsó soroknál, mert tényleg így van! Furcsa ezt kimondani, hogy ennek a két karakternek a története véget ér, hisz egy éve, egy unalmas nyári napon kipattant egy ötlet a fejemből és megírtam - a most már visszaolvasva szörnyű - Prológust. Voltak az elején kisebb problémák, mostanra viszont, köszönöm a Lie Togethernek, hogy tanított nekem valami újat!
És köszönöm nektek is, hogy vagytok nekem! 

Ennyi voltam én, az író: Hope Christina xoxo     

2 megjegyzés: